Jumaat, 18 Mac 2011

Terima Kasih perempuan tua....

Petang tadi aku ke Kuala Lumpur sebab ada hal. On the way kesana, aku berhenti di sebuah persimpangan traffic light. Lepas tu ada sebuah kereta berhenti disebelah aku . Drivernya perempuan tua dan sebelah dia lelaki tua jugak. Sebelum cerita ini menjadi lebih suspen..baik aku jelaskan awal-awal yang ini bukan cerita hantu :)

Perempuan tua tadi tunjuk2 kat arah aku dengan mulut dia muncung-muncung macam cakap " door".."door"...Rupenya pintu  kereta aku sebelah driver seat tak tutup rapat. Walaupun kereta aku ada signal lampu kalu pintu tak tutup rapat tapi aku tak sedar. Aku terus bukak dan tutup semula dan angkat tangan tanda terima kasih kepada perempuan tua tu. Lepas lampu hijau aku biar kereta dia jalan dulu dan aku ternampak sign pelekat - orang kurang upaya kat belakang kereta dia.

Sungguh baik hati perempuan tua tersebut. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan